Znaleziono 128 fraz

Ile z was nie chce miec nigdy dziecka???
Ile z was nie chce miec nigdy dziecka???
  Witam

Coraz wiecej mlodych kobiet nie chce miec nigdy w zyciu potomstwa.
Nie czuja takiej potrzeby, wrecz niekiedy czuja niechec do dzieci..

Co o tym sadzicie drogie Wizazanki? Jakie sa Wasze doswiadczenia, spostrzezenia? Zapraszam...



Czstochowianki, czmy si :D
Czstochowianki, czmy si :D
  Tak sobie pomylaymy wanie z Katiusi, e skoro wszyscy maj swoje regionalne "zaktki" na wizau, to czemu nie my :D....


Nieopalone i blade - podniemy si na duchu :D
Nieopalone i blade - podniemy si na duchu :D
  Zakadam ten temat, bo wiem, e nie tylko ja mam taki problem - wiecznie blada i nieopalona.
Po 6 sesjach w solarium w zimie ludzie nadal dziwi si nad moj jasn skr,
a po caych wakacjach opalania wygldam jak moja przyjacika po piciu minutach na...


Stopy. Odciski, otarcia, odparzenia, odgniotki i inne problemy. WTEK ZBIORCZY.
Stopy. Odciski, otarcia, odparzenia, odgniotki i inne problemy. WTEK ZBIORCZY.
  Na dwch palcach u obydwu stp mam odciski i nie potrafi ich usun. Co naley zrobi? Czy i do gabinetu kosmetycznego czy moze do dermatologa?...


Jak macie grup krwi?
Jak macie grup krwi?
  Ciekawa jestem jaka grupa krwi przewaa na wizau. Ja sama mam 0 RH-. To podobno jedna z najgorszych grup krwi, bo ja mog odda wszystkim, a mi tylko osoba z ta sama grup. :( Ciekawa jestem ile osb ma taka sama grupe jak ja. :)

A czy wy oddajecie krew? Ostatnio u mnie w pracy bya prosba o...


Problemy, pielgnacja i kuracje dla cer suchych, naczynkowych, wraliwych. ZBIORCZY!
Problemy, pielgnacja i kuracje dla cer suchych, naczynkowych, wraliwych. ZBIORCZY!
  Jak wysokie powinny by filtry w kremach na dzie dla cery z tendencj do rozszerzania naczynek krwiononych? Generalnie, poza naczynkami, nie mam problemw z moj mieszan cer - prawie adnych wypryskw, przebarwie etc.:) Tylko...


Galeria naszych zwierzakw :)
Galeria naszych zwierzakw :)
  2 zacznik(i/w) nie wiem czy by juz taki wtek ale nie doszukaam si takowego:) moze pochwalimy sie :D i zamiescimy na forum fotki naszych kofffanych zwierztek

to moja psinka Brysia i myszorek...


Komplementy wywoane Waszym zapachem perfum :)
Komplementy wywoane Waszym zapachem perfum :)
  Witajcie Dziewczyny
Jestem bardzo ciekawa, czy usyszaycie kiedy jakie szczeglne komplementy spowodowane Waszymi perfumami. Jakie to wtedy byy perfumy? Czy te mie sowa pady od zupenie nieznajomych osb, a moe rodziny, przyjaci, Waszych...


Kiebasa krakowska
Kiebasa krakowska
  Co o niej sdzisz..?...


moje paskudztwa
moja biu
  6 zacznik(i/w) no wic i ja pokae swoje wypociny:rolleyes: . s to jedne z pierwszych jakie wyszy spod moich rk (fotek nowych niestety nie mam, ale niedugo te si poka, bo s zdecydowanie lepsze), fotki tez takie sabe, ale nad tym te powicz!:(...


Glinki, maseczki z glinki. WTEK ZBIORCZY.
Glinki, maseczki z glinki. WTEK ZBIORCZY.
  Czy moglaby mi pani polecic dobra maseczke z glinki do cery tradzikowej....


Ulubione czasopisma, gazety
Ulubione czasopisma, gazety
  Wanie si zastanawiam, jakie z czasopism dla kobiet s najlepsze, kiedy czytaam FIlipinke i Dziewczyne, ale jestem na to za stara, a kobiecych gazet jest tak duo e nie wiem co wybra, a przecie nie bd kupowa wszystkiego po kolei
Moe wizaanki si wypowiedz w tej kwestii...


***Ciuszkowe rozmaitosci***
***Ciuszkowe rozmaitosci***
  1 zacznik(i/w) OTO MOJE WYJTKOWE CIUSZKI DO WYMIANKI!!!!
DOKADKA strona 3 od postu 74 do 87!!!
DOKADKA STRONA 4!!!
TOREBKA DOKADKA POST3!!!!

1)bluzeczka w paseczki h&m -M...


Tampony i podpaski
Tampony i podpaski
  Dziewczyny w dzisiejszym swiecie mamy bardzo duzy wybor podpasek i tamponow nasze babcie i prababcie takich luksusow nie mialy :D napiszcie jakie podpaski i tampony uzywacie i jakim zdaniem sa godne polecenia ja osobiscie uzywam podpasek naturella te z rumiankiem kiedys uzywaam olways te z siateczka...


TAK lub NIE....
TAK lub NIE....
  1 zacznik(i/w) Proponuj zabaw podpatrzon na amerykaskim forum :p:

W pierwszym pocie wklejam obrazek np. z jakim strojem,torebk, butami,dodatkami, fryzur itp. itd. a nastpna osoba wyraa swoje poparcie (lub sprzeciw:)) piszc TAK lub NIE i take wkleja obrazek...


Agnieszka "Frytka" Frykowska czyli nowa Doda II :]
Agnieszka "Frytka" Frykowska czyli nowa Doda II :]
  5 zacznik(i/w) eeeeeeee ostnio przegldajac neta natrafilam na zdjecia Frytki i bylam w malym szoku :eek: strasznie sie zmienila po tej operacji nie poznalam jej nie pierwszy rzut oka ... i udaja teraz wielka gwazde , ktora chce nagrac plyte...


Brak orgazmu. Wtek zbiorczy!
Brak orgazmu. Wtek zbiorczy!
  witam mam 19lat wspoyj dokadnie od 3 lat ale nie jest to to czego bym chciaa.mianowicie nie zaleznie od partnera i tego jak s stara nie dostaje orgazmu jest to cos ponad moje mozliwosci:( zastanawia mnie czy przyczyna jest we mnie czy cos ze mna nie tak????:confused: w ciagu lat wspozycia...


~`@ ~`@ ~`@ Otwieram Szaf Cz.3 @`~ @`~ @`~
~`@ ~`@ ~`@ Otwieram Szaf Cz.3 @`~ @`~ @`~
  3 zacznik(i/w)
NIEAKTUALNE
ZAPRASZAM DO NOWEGO WATKU

DOKADKA W POCIE 5

~`@ ~`@ ~`@ WITAM W NOWYM WTKU @`~ @`~ @`~

znajdziecie tu aktualne rzeczy z poprzedniego wtku oraz nowe...


kobieta bez makijazu brzydsza i mniej atrakcyjna???
kobieta bez makijazu brzydsza i mniej atrakcyjna???
  Wiadomo, ze wiele z nas sie maluje, ale nie kazda codziennie.

Czy podchodzicie do sprawy make up'u tak powaznie, ze jest ona czescia waszego zycia??

Czy w szkole obowiazkowo musi by? A w biurze?

Co myslicie drogie...


Krolicze Mamy, laczmy sie!
Krolicze Mamy, laczmy sie!
  6 zacznik(i/w) :-p Witam,

od niedawna mieszkam sama i... postanowilam zaadoptowac sobie kroliczka. A raczej kroliczk. :love:Jutro ide na poszukiwania. Jestem po prostu zakochana w tych uroczych zwierzatkach. Kupilam dzisiaj ksiazke na ich temat i...


Kawa
Kawa
  Mysle ze wiekszosc z was zna strone NESCAFE...
Ale na wypadek gdyby nie to podaje linka do stronki z wieloma przepisami na smaczna kaw. Ja sama nie jestem zwolenniczka tego napoju, ale podane tam przepisy bardzo mnie kusz i dzisiaj wyprobuje chyba wakacyjna Nescafe...


Kosmetyki Givenchy - wtek zbiorczy.
Kosmetyki Givenchy - wtek zbiorczy.
  Ostatnio w kobiecych pismach natknelam sie na to cudo Givenchy:)Podobno juz wkrotce L.Taylor ma pokazac sie na reklamowkach wymalowana tym specyfikiem;)jestem ciekawa jak to dziala?czy mialyscie juz przyjemnosc wymalowac sie tymi "sztucznymi lzami"?jesli ktoras z...


Ksiki, na ktrych poleglicie :)
Ksiki, na ktrych poleglicie :)
  Czytam sporo i bardzo rnych rzeczy, ale od czasu do czasu zdarza mi sie spektakularna poraka i nie jestem w stanie dokoczy jakiej ksiaki :) Swego czasu miaam faz na literatur rosyjsk (przeczytaam nawet epicki Cichy Don Szoochowa :D ), a polegam na... Wojnie i Pokoju...


Przeadowanie wrogiem lubnego image'u.
Przeadowanie wrogiem lubnego image'u.
  Nawouj do prostoty i odrobiny minimalizmu.
Chodze czasami po salonach i widze przeadowane suknie,przeadowane dodatki...ogladam katalogi bukietw robi mi si naprawde dziwnie.
Rekrod bij koronkowe kozaczki ktre widze codziennie na wystawie...


Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czII
Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czII
  Tak jak obiecaam otwieram nowy wtek. Cz I ku potomnoci jest tutaj:
http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=118286

:jap:...


Nowy Watek Z Ciuszkami I Nie Tylko...:)))
ORYGINALNE RZECZY!!!TAKIECH nie ZNJDZIESZ NIEGDZIE INDZIEJ!
  NIEAKTUALNE!!!
NOWY WATEK:
http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?p=2897383...


.~* CIUSZKI U KASI // BigStar,Reporter,Troll,Fi shbone i inne // ZAPRASZAM! *~.
.~* CIUSZKI U KASI // BigStar,Reporter,Troll,Fi shbone i inne // ZAPRASZAM! *~.
  nieaktualne.

Nowy wtek: http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?p=3954565...


Jak sobie radzi z dniem paszteta?
Jak sobie radzi z dniem paszteta?
  Chyba nie jestem wyjtkiem, bo wiele moich koleanek tez przeywa takie dni. Kiedy najlepiej jest w dresach, bo w dzinsach wida kazd fadk.Wosy si nie ukladaj,z buzi co nie tak. Z czym to jest zwizane? Z dniem cyklu? Ja od wczoraj dostaje szau,do tego stopnia,ze nie chc si...


Gieda mineraw i skamieniaoci
Gieda mineraw i skamieniaoci
  (szukaam w wtkach i nie byo :ehem: ) Jeszcze dzi w Nowej Hucie w Nowohuckim Centrum Kultury odbywaj si targi mineraw i biuterii. Wstp 4,50 a oferta cuuudooowwnna. Mnstwo kamyczkw po naprawde fajnych cenach, zyek, i wszelakich dodatkw do biuterii (zapinki, bigle, rurki...


mistrzyni w rozcieraniu cieni
mistrzyni w rozcieraniu cieni
  3 zacznik(i/w) Na forum Makeuptalk.com trafilam na tego linka i chcialam Wam pokazac
http://www.myspace.com/iheart_makeupartcosmetics
Jak Wam sie podobaja makijaze tej dziewczyny?
Moim zdaniem wiekszosc jest przeladowana, zbyt kolorowa,...



Strona 1 z 5 • Znaleziono 128 fraz • 1 , 2, 3, 4, 5